Migrän och lekpöl

Idag när jag satt och matade Charlie blev jag illamående och svag, hade haft huvudvärk hela morgonen. Sen när jag skulle bada honom blev allt för mycket så ringde hem Joakim så att han kunde ta Charlie. Jag tog några värktabletter och gick och la mig i det mörklagda gästrummet. Blev lagom uttråkad så efter någon timma började jag göra en lekpöl, en sån som finns på Bvc och dagis. 🙂

Rev bort tyget runt en madrass och ritade ut bitarna och började skära ut dom. Ett jäkla jobb men roligt! Kommer att lägga ut beskrivning sen! 🙂

Charlie ligger just nu och halvsover vid min sida och pillar mig i håret som vanligt. Jocke ligger och sover… Och jag kan inte somna… Suck! Huvudvärk och illamående är inte så skoj!

Men imorgon blir det nog skoj! Då kommer förhoppningsvis mamma, moster och kusin på besök!! 😀

Ska försöka sova nu, får se hur det går!

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

