Drömmen..

Som jag skrev i inlägget nedan så drömde jag en konstig dröm!

Allt började med att vi var hos alexandra, med vi menar jag, Tina och jag. Vi satt hos henne och åt scones. Klockan blev 23 och jag var som en zombie, alltså as trött. Tina var pigg men kände att hon ville hem. Så vi gick hem till Tina (drabanten). När vi kom till hennes hus var Iza utanför och Pelle stod i dörren och pratade med någon gubbe från hans jobb. Pelle såg mig och tina och började genast att bli arg och skrika att vi skulle sova. Klockan var ändå halv 1 på natten.
När vi lagt oss i Tinas bäddsoffa så sa jag:
fan va jobbigt att jag öppnar imon, måste vara på jobbet kvart i 9.
då sa tina:
Hanna!? du har väl inte glömt att vi ska jobba natt på Proton?
Jag:
Va? jo det har jag visst.
Tina:
pucko! vi jobbar 3-8,30. Så du kan ju åka direkt.
Jag:
men du tror inte att jag kan gå någon timma tidigare?
Tina säger argt:
Hanna, nu har jag fixat jobb till dig, hur fan skulle det se ut om du vill gå tidigare?
Jag:
-Pust..
Somnar..ZzzzzZZzzZZzz

Sen vaknar jag (på riktigt) 02,40 och tänker:
-”Fan! har försovit mig till proton!”
Reser på mig och tar på mig leggins och linne och precis när jag ska gå ut från mitt rum kommer jag på vad jag håller på med. Jag är hemma, jag ska inte jobba på Proton..

Så just nu sitter jag och är en zombie pga min kassa sömn inatt. Suck!
Men får trösta mig själv med att jag kan sova tidigt idag! 🙂 När jag kommer hem efter 18 så ska jag städa mitt rum, sen dega framför tvn, sen sova.! Göttans! (kanske om jag orkar, gå till wicky en stund)

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

