Adjö!

Nu har jag bara några få dagar kvar med ”D” sen försvinner säkerheten om natten.
Du har hållt mig varm när kalla nätter har dragit fram. Kommer sakna dig!
Men vet att vi kommer träffas snart igen!

Det sättet du hållt om mig kan ingen annan göra! Du gör det på ett så speciellt sätt. Går inte att förklara..
Nu ska jag snart krypa ner i sängen där du ligger och väntar på mig. Ska bli mys att sova ihop!

God natt!

Tinas Duntäcke, du kommer att vara saknad om nätterna!

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

5 kommentarer

  1. Voitan

     /  november 10, 2010

    Du får köpa ett eget duntäcke då =)

    Svara
  2. HAHAHAHHAHAHAHAH, oomy GAD va jag skrattade!!! hahahahha

    Svara
  3. Hahaha, varför har du haft hennes duntäcke?

    Svara

Kommentera

